sobota, 15 września 2018

Igielnik haftem wypukłym.

Bardzo chciałam spróbować swoich sił w hafcie wypukłym.



W internecie widziałam często ten rodzaj haftu nazwany rokoko lub brazylijskim.
Dość łatwy i szybki w wykonaniu, ale efekty są niesamowite! 



Mój igielnik powstawał w zawrotnym tempie i uważam, że jest jednym z ładniejszych igielników wykonanych przeze mnie.







Bardzo dużą rolę odgrywa tu dobór kolorów. W moich różyczkach są trzy odcienie różu, podobnie łubin ma trzy odcienie fioletu.





Doszyłam troszkę koralików i pasmanterii, aby jeszcze bardziej urozmaicić całość.
Zszyłam na maszynie i wypełniłam wypełniaczem.




5 komentarzy:

  1. Niesamowicie piękny Igielnik :))A kolorki świetnie dobrane i ile odcieni !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten haft. Inny niż te które do tej pory widziałam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ja oglądając Twoje cuda wpadam w kompleksy...:) Tworzysz prace, które zapierają dech w piersiach...<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny igielnik. Zawsze uważałam,że takie hafty są bardzo trudne i pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń