niedziela, 9 września 2018

Szydełkowe letnie bluzeczki

Drugie rozdanie.
Trudno mi pisać, ale chcę jakoś zacząć i mam nadzieję, kontynuować.
Nie chcę teraz rozpisywać się o tym, dlaczego mnie tu nie było i co się stało. 
Faktem jest, że moich robótek nie porzuciłam i sporo w tym czasie zrobiłam.
Lato minęło mi pod znakiem szydełka!
Tak! Powstawały szydełkowe bluzeczki, a nawet jedna sukienka i spódnica.

Zacznę może od pierwszej.
Zainspirowała mnie oczywiście Vanessa Montoro. To Brazylijka, której wyroby szydełkowe są bardzo na czasie. Jej sukienki, bluzki i spódniczki są bardzo ładne.
Bluzeczka mojej roboty wygląda tak:



Bluzkę prezentuje moja przyjaciółka, Jola, która jest też jej właścicielką.

Był też topik dla Natalki w jej ulubionym, niebieskim kolorze.



Widać, że najwyraźniej bluzeczka spodoba jej się.


Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Przepiękne bluzeczki!!!Wspaniale się prezentują na super modelkach!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie rzeczy :)
    ale z szydełkiem się juz nie zaprzyjaźnię

    OdpowiedzUsuń