wtorek, 26 listopada 2019

Wełnianki wspólnie dziergają 2

Już jakiś czas temu skończyłam mój płaszczyk z „kwadracików babuni”.


Nie pokazywałam go, bo nie miałam zrobionych fotek.
Na naszym spotkaniu robótkowym w bibliotece poprosiłam koleżankę i tym sposobem mogę pokazać go po ukończeniu.


Guziki wybrałam czarne. Wydaje mi się, że ten wybór był oczywisty.


Płaszczyk wyszedł fajnie. Może tylko brakuje kieszonek, ale ogólnie jestem zadowolona.
Podoba mi się ten zestaw kolorów.


Na wiosnę jak znalazł 😉🤗


Przypomnę, że pomysł na wspólne dzierganie był Reni.


9 komentarzy:

  1. Guziki wyłącznie czarne. Każde inne zepsuły by efekt. A efekt jest rewelacyjny! To rzecz bardzo w moim guście i wyglądasz w nim pięknie! Teraz tylko czekać na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. errata: oczywiście: zepsułyby powinno być... spacja naciśnięta przypadkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny płaszczyk :) Kolor nie mój , ale na pewno praktyczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie noszony! Włożyłam tylko do zdjęć.

      Usuń
  4. Aniu przegapiłam na Twoim blogu:( niby mam Cie w obserwowanych, a nie pokazuje mi postów. Pięknie wyszedł Twój płaszczyk i pięknie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo !!! Baaardzo mi sie podoba :) gratuluje finishu :)

    OdpowiedzUsuń