sobota, 16 lutego 2019

Wyszywana biżuteria

W przyszłym tygodniu w naszej grupie robótkowej będziemy uczyć się haftu wypukłego „ rokoko”.
Już kiedyś wykonałam tą techniką igielnik, który możecie zobaczyć tu .
W ramach przypomnienia sobie, jak to fajnie się wyszywa, wykonałam dwa małe hafty. Tu jeden z nich w fazie po wyszyciu, ale przed „zagospodarowaniem”.


Przeznaczone były od początku na biżuterię.


Widać, że taki hafcik doskonale znajduje się na dodatkach do stroju. Wyszywanki to nie tylko serwetki i poduszki czy obrazy. Możemy wykorzystywać je na akcesoriach,biżuterii, na bluzkach (ostatnio tak modnych), torbach, itd.




Mam ochotę powtórzyć się i zrobić jeszcze inną spinkę do włosów  w innej kolorystyce. Być może też zawieszkę zrobię... Pomyślę ..


A tym czasem dalej haftuję krzyżykiem, ale odsłony moich postępów będą dopiero na początku miesiąca marca. 

4 komentarze:

  1. Coś pięknego! Zachwyciłam się tą biżuteria i tym jakże ozdobnym haftem!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo oryginalna biżuteria, cudna. Myślę, że i bransoletkę z tym pięknym haftem można by zrobić, też byłaby śliczna. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna i niepowtarzalna biżuteria :)) W oko wpadła mi spinka do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Twoja biżuteria, Aniu! Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonania i efektu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń