wtorek, 6 listopada 2018

Kosmetyczka na akcesoria robótkowe

Taka piękna jesień. Tyle słońca i kolorów! Chciałoby się, żeby tak zostało do wiosny.
Jeszcze raz się powtórzę, że jestem ciepłolubna i zima mnie przeraża.
Ale to nie dlatego zaklinam czas i pokazuję kosmetyczkę, która jest bardzo nie na czasie.



Haft absolutnie nie jesienny. Motyl, hortensje... to lato, za którym już teraz tęsknię.



A pokazuję tę pracę teraz, bo uszyłam ją całkiem niedawno, choć haft wykonałam zdaje się wiosną.



Kosmetyczka przeznaczona jest do przechowywania szydełek, drutów okrągłych i innych akcesoriów robótkowych.





Bardzo przydatna rzecz :)




21 komentarzy:

  1. Cudna, przepiękna i brak mi słów, żeby napisać jak bardzo mi się podoba. Chyba szkoda by mi było używać, albo nie .... używałabym i się nią chwaliła. Piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że skoro mam otaczać się rzeczami, które są mi potrzebne, a które mogę przyozdobić ładnym haftem, to czemu tego nie zrobić?
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Jaka piękna!! Bardzo mi się podoba, wspaniała robota:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kosmetyczka, szczególnie mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest po prostu śliczna :) Masz rację - skoro tworzymy piękne przedmioty niech stana się częścią naszej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, jak ja Tobie zazdroszczę...<3 Chyba muszę przenieść się domieszkania w bloku, aby mieć czas na różne robótki...;) Ale nadchodzi zima, a wtedy nie ma innych prac....:D Aniu, jak zwykle u Ciebie cudowna, prześliczna praca...Cokolwiek zrobisz, to widać, że dajesz w każdą rzecz swoje serce...Podziwiam...<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzyżyki jak żołnierzyki - w kompanii honorowej :-))
    Śliczna kosmetyczka.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jej też potrzebowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna! :) zazdroszcze Ci jej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba iść na jakiś kurs szycia, bo z tym mam problem..
      Dzięki!

      Usuń
  9. Przepiękna, starannie dopracowana, a że w klimatach letnich... mnie tam nie przeszkadza, też nie lubię zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. haft prześliczny ale jego wykorzystanie...to już mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń