piątek, 14 lutego 2020

Zdobyte nagrody

Przyszedł czas, aby się pochwalić.
Wszyscy, co tu zaglądają wiedzą, że w ubiegłym roku wzięłam udział w dwóch zabawach blogowych.
Tak się złożyło, że w obydwu dostałam nagrody za udział!
Na blogu u Ani za wyhaftowane moich dwóch obrazów („Kawiarenka” i „Zima”) wygrałam zestaw do haftu.


W zabawie u Hani za wyszycie serii obrazków „Paryski szyk” otrzymałam prezencik w postaci własnoręcznie wyszytej przez Hanulka karteczki i cudnego igielnika oraz niteczki. Są też kolorowe karteczki do wykorzystania np. w kartkach podobnych do tych, które robi Hania.


Jeszcze raz serdeczne dzięki organizatorkom za całoroczną zabawę.

W tym roku nigdzie się nie zapisałam do wspólnego wyszywania. 
Sama nie wiem, dlaczego..
W tym roku więc samodzielnie będę wykonywać rękodzieło 😉😊🤗

3 komentarze:

  1. Ach jak kocham prezenty! I też lubie sie chwalić dostał aż piękne prezenty, tylko zazdrościć😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i wyjątkowe prezenty otrzymałaś :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkich wspaniałych nagród :-)
    Pozdrawiam, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń