niedziela, 25 marca 2018

Pisanki - zawieszki

Wkręcona jestem bardzo w haft krzyżykowy. 
Inne techniki mi znane odłożyłam na bok i wyszyłam pisanki.


Tym razem są to zawieszki, ale nie całkiem płaskie. 
Wykonałam je podobnie, jak robiłam to ze wzorami na choinkę. Wykorzystałam ocieplinę, karton, sznurek ozdobny i cieniutką wstążeczkę do zawieszania ozdoby.


Kiedyś te same wzory wyszyłam i umieściłam na kartkach świątecznych. Prezentowały się bardzo ładnie i pomyślałam, że warto jeszcze raz powrócić do tych schematów.


Cztery jajeczka są w bardzo wesołej kolorystyce. Dobór kolorów jest wyjątkowo udany. 


Chciałabym bardzo aby sprawiły radość tym, którzy je otrzymają.



7 komentarzy:

  1. Piękne zawieszko-pisanki zrobiłaś. Mają wiele uroku, mnie kojarzą się z wiosną, radością, są śliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolorowe wiosenne zawieszki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zawieszki i super kolorowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że obdarowani będą bardzo zadowoleni. Piękne ozdoby wielkanocne zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ozdoba wiosennych stroików będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jajeczka. Też podobają mi się te wzorki ale nie zdążyłam w tym roku zabrać się za wyhaftowanie ich.

    OdpowiedzUsuń