poniedziałek, 1 stycznia 2018

Taki był rok

Właśnie nadszedł całkiem Nowy Rok. Ciekawe, jaki będzie, czym zaskoczy, czym zmartwi a czym uraduje..


Podsumowując ubiegły rok, to robótkowo był dość wydajny. Nie będę tu ponownie wstawiać zdjęć moich prac. Napisałam 28 postów, przedstawiając moje kolejne prace. W większości hafty, bo po prostu lepiej mi wychodzą i lubię je wyszywać.


Z jednej rzeczy cieszę się bardzo i jestem dumna, że mi się udało. To odchudzanie. W końcu kwietnia
podjęłam decyzję i wytrwałam. Schudłam 32 kilogramy i jest z tym mi dobrze. W tej chwili wychodzę z diety i mam nadzieję, że z nadwagą pożegnałem się na dobre.


Wszystkim tym, co tu zaglądają, a jest to stałe i niewielkie grono osób, życzę radości w Nowym Roku. Oby wasze marzenia się spełniły.
Sobie też tego życzę.


16 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwania w diecie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Aniu, wszystkiego najlepszego niech marzenia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Boję się, że moje marzenia mają małe szanse na spełnienie..

      Usuń
  3. Gratuluję!! Masz z czego być dumna, Aniu :-) Wspaniale!!
    A buciki śliczne z tym sznureczkiem dookoła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, prace piękne a i rezultaty diety powalają! trzymam kciuki za kolejny dobry rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Tobie też życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  6. Skarpetki zachwycające!!! Fantastyczna ozdoba choinki!!
    A efektu diety szczerze zazdraszaczam i szczerze gratuluję, bo jest czego!! Wow!!! Wiem, co to znaczy się odchudzać, co znaczy utrzymać efekt. Ja niestety z tych, co mają słabą silną wolę :(( Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku, spełnienia marzeń mimo wszystko i utrzymania super linii. Pozdrawiam serdecznie Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Genialne osiągnięcie.
    sama się przybieram do tego przedsięwzięcia ...

    OdpowiedzUsuń