poniedziałek, 13 listopada 2017

Album na zdjęcia

Przyznaję się, że mało zglądam na forum.. Ale została zorganizowana wymianka i jakoś się o tym dowiedziałam. Zapisałam się. 
Temat "Memory". Pomyślałam, że album na zdjęcia pasowałby do tematu wymianki.


Kupiłam gotowy, tani album w supermarkecie i wzięłam się do pracy.

Odkleiłam od okładki część wewnętrzną albumu.


Na okładkę taśmą klejącą dwustronną nakleiłam ocieplinę. Przycięłam ją równo do okładki.




Wyszyłam kwiat róży na białym materiale. Doszyłam kwiecisty materiał tak, aby uzyskać wielkość pasującą na okładkę albumu. Ozdobiłam czerwoną wstążką.



Nakleiłam tak przygotowaną materiałową okładkę na okładkę albumu. Wewnątrz wkleiłam czerwony karton, a następnie wewnętrzną część albumu z miejscem na zdjęcia.


Tak wygląda z tyłu.


Tak z góry i boku.. 



Taki album można wykonać np. z okazji ślubu, pierwszej komunii czy chrzcin itp. Może być też gwiazdkowym prezentem.
Ja zrobiłam go dla Alicji, którą pozdrawiam cieplutko!


8 komentarzy:

  1. Album jest piękny i bardzo starannie wykonany. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik i bardzo udany album :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album bardzo oryginalny i ten delikatny haft;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny album!!! Wspaniale się prezentuje!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już go podziwiałam, ale nigdzie nie napisałam, że zazdroszczę Alicji, bo tak mi się podoba ten album.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko starannie wymyślone i wykonane perfekcyjnie. Efektu można pozazdrościć :-) Cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za komentarze. Miło mi, że spodobał się wam ten album.

    OdpowiedzUsuń