wtorek, 16 lutego 2016

Obrazek nr 4 / 12

 Do małych obrazków, które już mam wyszyte, dziś mogę dołączyć jeszcze jeden.


Obrazki będą tworzyć większą całość, a w sumie ma być ich 12. 


Tym razem wyszywałam haftem płaskim.

 
Niestety, nie jest to ten haft artystyczny ze sztandarów i chorągwi, a jedynie skromny hafcik, jakiego nauczyłam się kiedyś, dawno temu, jeszcze w czasach dzieciństwa. 


Ostatnio mało zajmuję się tą techniką haftu, ale to nie znaczy, że mniej ją lubię. 



Dodam jeszcze zdjęcie wdzianka, które wydziergałam dla pani Grażki i mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu. 


Na jej prośbę robiłam bez warkoczy..

8 komentarzy:

  1. Bardzo piękny obrazek :) podziwiam i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracuś z Ciebie, u mnie zastój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne...<3 widzę, że nie marnujesz czasu...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się spełniać w tym, co umiem najlepiej...

      Usuń
  4. Piękny, delikatny obrazek.
    Wdzianko też fajne, ale z warkoczami podobało mi się bardziej. Jednak, jak mawia przysłowie, "de gustibus non disputandum" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam juź wzorek na kolejny mały obrazek... :)

    OdpowiedzUsuń