wtorek, 25 stycznia 2022

Torba „ tulipan”

 Mam tutaj ogromne zaległości. 

Nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Wiem, że najlepiej byłoby wstawiać zdjęcia na bieżąco i napisać parę słów. Odkładam to na później, zapominam, albo, co gorsze, nie robię zdjęć i zostaje wszystko bez wpisu.

Nie wiem, czy zdołam się poprawić. Chciałabym, ale nic nie obiecuję.

No, ale teraz o tulipanie 😊

Razem z Bogusią wpadłyśmy na pomysł, aby zrobić torbę „tulipan”.

 

Kupiłyśmy sznurek MACRAME COTTON firmy YarnArt. Ja wzięłam czarny i szary, Bogusia beżowy.

Praca szła tak szybko, że nie zrobiłam zdjęć w trakcie dziergania. Bogusia tak się rozpędziła, że kończy już drugą.

Torbę podarowałam Kasi na gwiazdkę. 

Mam nadzieję, że będzie jej dobrze służyć. 

A ja będę dziergać kolejną na naszym spotkaniu robótkowym w bibliotece.

Zdjęcie mojej torby zrobiła Agata w bibliotece, kiedy się nią tam chwaliłam.

1 komentarz:

  1. Och, te torby... W głowie mi siedzą już ze dwa lata i nie mogą się ziścić.
    Tymczasem zachwycam się Twoją. Uwielbiam takie połączenie kolorów. Kształt też świetny. Jestem ciekawa, jaka duża wyszła :-)
    Wyobrażam sobie radość obdarowanej!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń