poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Po ćwiartce

Marzec przeciekł mi przez palce. 
Uciekł nieoglądając się i zostawił mnie zdziwioną w kwietniu.
A początek miesiąca, to podsumowanie zabawy blogowej Nowy haft na Nowy Rok u Ani.
Bywało już, że stawiałam więcej krzyżyków. Tym razem tak nie stało się. 

Po lewej aktualne zdjęcie, po prawej zdjęcie z lutego.




Widać już sanie i ludzi w nich siedzących. Jest zarys domku za saniami. Powstaje lampa przyozdobiona świątecznym wieńcem.


Przyjechał mój mąż i na krzyżyki czasu jest mniej. Bardzo ucierpiało na tym bistro.
Po lewej tak jest, po prawej zdjęcie z lutego.




Wyszyłam granatem część witryny na prawo od stolika z krzesłami. Tam pojawi się napis Trattoria i kwiaty w oknie.
Coś tam powstało, choć nie jest to maksimum moich możliwości.

Ciekawe, czy kwiecień będzie bardziej sprzyjał haftom?

Pierwsza ćwiartka roku za nami. Pogoda zachęca do spacerów.
Wybrałam się więc na pobliskie „Szczęki” ( Park Szczęśliwicki).
Bywało, że chodziłam tam parę razy w tygodniu. Ostatnio zdarza mi się to dość rzadko. Sama nie wiem dlaczego. Jakoś tak.
Spacer całkiem przyjemny. 
Przywitała mnie wiewiórka.



Park pełen dzieci na rolkach, rowerach, spacerowiczów. Cieplejsze dni zachęcają do aktywności.
A ja myślę, jakby to się zachęcić do mycia okien?
Nie mam pomysłu :(

12 komentarzy:

  1. Ślicznie zapowiada się haft z saniami ☺.a na okna jest jeszcze czas, hafty czekają 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie bajkowe klimaty. Ale jeszcze sporo pracy przede mną. A okna.. cóż. Przyjdzie jeszcze czas i na nie. Ale nie wiem, kiedy.

      Usuń
  2. Piękne postępy 💕 Obrazy rosną, że aż miło popatrzeć 🙂 Jak Ci się pracuje z tym zestawem od Dimensions? Ja mam problemy z muliną, strasznie się mechaci :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zimowy obrazek jest dość wymagający. Nie wychodzi mi zbyt dobrze wyszywanie dużych powierzchni półkrzyżykiem. Co do muliny jest nawet ok. Nie mam do niej większych zastrzeżeń.
      Z bistrem jest gorsza sytuacja.

      Usuń
  3. Aniu, jak zwykle śliczności...<3 zazdraszczam, bo ja mam teraz przerwę przez ten dysk...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadają się wspaniałe prace!!! Piękne hafty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Są pracochłonne i ciekawa jestem, czy uda mi się skończyć w tym roku.

      Usuń
  5. Postępy świetne!
    Też nie mogę się zmobilizować do mycia okien...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, kiedy się zmobilizuję. Jakoś mi nie śpieszno do tych okien..😉

      Usuń