sobota, 8 grudnia 2018

Święta się zbliżają (skarpeta część 3)

Jestem przerażona tym, jak szybko ucieka mi czas! A ja mam jeszcze tyle do zrobienia! I mam zdążyć do Świąt.



Skończyłam  zawieszkę na choinkę, którą podarowałem na Mikołajki Alicji.



Widziałam, że jej się spodobała.







Zaplanowałam jeszcze parę drobiazgów do wyszycia i później „zagospodarowania” tych haftów z myślą o drobnych prezencikach. 
Już wiem, że ze skarpetą zdążę, bo zostały mi tylko kontury. 





Najgorsze będzie jej uszycie, bo ze mnie żadna krawcowa...

4 komentarze:

  1. Piękna zawieszka, a reszta … ach będzie co podziwiać :-) Fajnie jak Ktoś pisze, że na pewno zdąży, Brawo TY :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan jest i dążę, żeby go wykonać. Uparłam się, że skarpetę skończę i mam nadzieję, że się tak stanie :)

      Usuń
  2. Przesłodka ta zawieszka. idealny ten hafcik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń