wtorek, 1 stycznia 2019

Poranek 01.01. 2019

Kiedy wyjżałam dziś przez okno, to pomyślałam, że świat się porusza w zwolnionym tempie.
Samochody jeżdżą od czasu do czasu na dość przecież ruchliwej, warszawskiej ulicy, a przechodnie snują się dosłownie jak zombie.. Pjawił się wprawdzie jeden aktywny fan joggingu, ale to wyjątek.



Pomyślałam, że ten dzień i ten Nowy Rok dobrze byłoby zacząć optymistycznie. Fajny byłby jakiś spacer po Warszawie. Ale niestety! Deszcz! I jak mam rozpocząć ten 2019 rok? Tak, żeby było przyjemnie, fajnie, pozytywnie itp? Jakoś się nie da. A może jednak? Później? Wieczorkiem, kiedy deszcz ustanie, a światła dekoracji świątecznych rozbłysną raz jeszcze?



Podsumowań nie będzie, a tym bardziej planów. 
Jestem zdania, że najlepiej korzystać z chwili i nią się cieszyć. 
Dotyczy to też planów robótkowych. Mam zakupionych wprawdzie parę zestawów do haftu, ale nie mam zaplanowane, od którego zacznę. Postawię na spontaniczność.



 Chcę jeszcze złożyć życzenia radości, bo trzeba cieszyć się z tego, co mamy. Doceńmy to. 
Życzę miłości, bo jest ważna i potrzebna. Tyle nam daje energii i siły. 
Życzę zdrowia, bo bez niego to wiadomo, nic się nie chce. Dbajmy o nie.
Życzę spełnienia marzeń, które dają nam nadzieję i wyznaczają cel w życiu. Dążmy, aby się spełniały, w każdym razie spróbujmy. 



Czego jeszcze można życzyć? Dopiszcie resztę sami.. :)




7 komentarzy:

  1. Wspaniałę bombeczki z fantastycznymi motywami haftowanymi!
    No to dopisuję: szczęścia, czyli tzw. fartu i ludzkiej życzliwości - choć ona zawiera się w słowie: miłość... I dużo czasu dla naszej pasji, który niech biegnie wolniej nieco... niech nie gna tak do przodu... da więcej wypoczynku, oddechu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombeczki. Kiedyś również haftowałam te sympatyczne mordki :) I też wylądowały na bombeczkach.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki zrobiłaś, mam nadzieję, że spacer się jednak udał;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam spacer Traktem Królewskim. Było pięknie.

      Usuń